marți, 24 noiembrie 2009

Alcoolicii anonimi din Romana

Citind asta mi-am adus aminte de o faza relativ asemanatoare de pe vremea cand studiam la Bucuresti.
Acum doi ani ma gaseam prin capitala, fix in perioada Summitului NATO. Cum mai tot era inchis, inclusiv facultatile (oficial parca s-a dat liber la bugetari sa se mai linisteasca traficul, dar oricum le inchiseseram noi ca multi plecasera acasa), si eu inca mai stateam pe acolo, fix in preziua summitului m-am dus la un coleg din Iasi care avea un apartament foarte cochet in zona Piata Romana, cu gandul de a petrece timp de calitate eventual cu vreo companie placuta agatata pe undeva. Nu s-a lasat cu din astea, asa ca pe la 10 seara ne-am decis sa bem si noi, ca toti oamenii, o bere. In Romana se cam inchisesera toate, mai putin mecul si kfc-ul. Asa ca intram la mec, ca era mai aproape. Cerem doua beri, tipa se uita la noi cu mila si in acelasi timp cu un fel de sila data de faptul ca eram nerasi de vreo 3-4 zile si imbracati ca niste studenti din provincie (mai exact din Moldova, sa nu va inchipuiti altceva), si spune ca nu poate sa ne dea. Opa!
-Saru'mana, dupa aia luam si de mancare, ca de aia e fast food, nu fast drink, da' acuma ni s-au uscat cavitatile bucale.
Aia cand aude limbaj asa elevat si mai ales de cavitati interbucale, se mai inmoaie la gandul ca nu eram boschetari cu pretentii veniti la ciupeala, ci chiar niste studenti veniti din provincie unde la mec e o carciuma afumata si nu un restaurant de renume, si incepe sa ne explice cum ca nu ne poate servi pentru ca se interzisese comercializarea de bauturi alcoolice in zonele pe unde urmau sa treaca coloanele oficiale.
Ca niste moldoveni vajnici urmasi ai lui Stefan, nu ne-am lasat pagubasi si am gasit prin interiorul cartierului un minimarket normal, care vindea bere fara a pune intrebari indiscrete si priviri suspicioase.
Morala: cauta si vei gasi. Pana la urma si Bush bea bere, nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu