duminică, 21 decembrie 2008

Abia astept 1 ianuarie

Ce astept eu de la 1 ianuarie? Cum care ianuarie? 2009, desigur. Pai astept sa se introduca legea aia care ii obliga pe patronii de bodegi/bombe/restaurante/pizzerii si alte asemenea sa aiba un spatiu de minim 50% din spatiul total al localului acordat nefumatorilor, delimtat concret.

Eu nu sunt anti fumat, din partea mea oricine paote sa traga din ce tigara vrea. Problema apare atunci cand vreau sa beau si eu ca omul o bere sau o cafea in oras si oriunde m-as duce trebuie sa ma imput ca pompierul. Nici la bodegile care se respecta gen Amadeus, Cafe Journal, Trandafirul (adica locuri unde poti sa mergi ca sa bei ceva, nu neparat sa mananci, asta in caz ca se gasesc niste unii sa zica de mine ca nu cunosc locurile selecte din oras), desi sunt spatii separate pentru fumatori si nefumatori, totusi separarea nu se face cu nimic (cu exceptia Trandafirului, unde nefumatorii stau intr-o cusca separat, cam ca la zoo). Pur si simplu stau la o masa care e de nefumatori, si la masa alaturata sunt cinci care trag de zor din tigara, ca de acolo incepe spatiul destinat fumatorilor. Adica respectam litera legii dar nu si spiritul ei. Poate de la 1 ianuarie nu va mai trebui sa stam in acelasi aer, nu stiu, eu sper, problema mea nu e ca respir aerul ala, ca si la munca sunt multi care fumeaza, problema este ca iesi de acolo mirosind a furnal si chiar nu vad unde e placerea si relaxarea in chestia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu