duminică, 4 ianuarie 2009

Cum fu revilionu'

A trecut si Revelionul asta.... 2009 sper sa fie mai bun, mai ales din august incolo... prietenii stiu de ce.
A fost super, un revelion din ala cum nu am mai avut de cativa ani.
Totul s-a petrecut in Galati, in 40, langa benzinarie.
Noi am fost 7 insi. A fost bine, dat fiind ca anul trecut eram vreo 15 si telefoanele tot sunau "pot si eu sa vin cu voi? te rooog!" Eu i-as fi luat si pe ceilalti, dar nu era casa mea si nici loc nu mai era, asa ca a trebuit sa ne supunem vointei proprietarului (adica prietena mea, na!). Si acum doi ani situatia a fost cu totul invers, dat fiind ca eram vreo 4 si ne tot rugam de unul si de altul sa vina, pana la urma reusind sa ne strangem vreo 7 sau 8.

Anul asta am fost 7 de la inceput. Nu au fost faze gen "stai sa ma gandesc, iti spun pe 31 seara" decat intr-un singur caz, care oricum era de inteles ca avusese o sora de-a tipei nu'sh ce accident auto cu o zi inainte si era vorba daca sa se duca sau nu la ea la spital (pe la SIbiu parca zicea). Nu au fost faze gen "vin dar stai asa, ca nu mai vin". Nu a mai fost colegu' Vali sa faca o lista interminabila de cumparaturi care sa ne ajunga o gramada de bani si sa ramana cat de inca 2-3 petreceri (de obicei continuam cheful de revelion si pe 1 seara, eventual si pe 2, apoi de Sfantul Ion, cu mancarea ramasa de la noaptea dintre ani).

Ne-am gasit, am dansat, am ascultat manele (bineinteles ca de la vecini, ce credeati?!...). Nu am cumparat artificii, pentru ca desi legale, mi se par putin de domeniul gay, adica in sensul ca ii dai foc si scoate stelute.... come on, vreau explozii, fum, rachete (poate ca am ramas putin obsedat din armata) . Am gasit pe 31 pe la 10 seara niste tigani cu petarde, care le dadeau la niste preturi incredibile, incat le-am urat sa le bage in cur pana la anul. Asa ca am privit de la geam cum dadea lumea cu artificii, iar eu am dat cu sampanie pe aia iesiti in fata blocului (geamul de la bucatarie e in dreptul intrarii in scara, si noi eram la etajul 3). Nu s-a suparat nimeni, ne-a apucat o foame cumplita, am mancat friptura si niste cartofi preprajiti care pareau cruzi si de fapt erau piure, salata de fructe foarte reusita, tort, salata boeuf, am baut visinata, vin, bere, sampanie etc, ca nu le mai stiu.
Dupa aia ne-am pus la povesti, am mai chiuit, am mai povestit, pana pe la 7 jumate, cand am dat stingerea ca eu am muncit pe 31 si eram varza de obosit. Ce mi s-a parut misto ca lumea era ok, in afara de t'arshu john care bause cam mult si dormea in picioare, si de mine care picam de obosit, spre deosebire de alti ani in care toata lumea pica pe la 4-5 si abia astepta sa se lumineze afara ca s-o stearga acasa si sa se culce. Acum ma doare inima ca trebuie sa ma intorc la munca, dar... pana la urma asa e in tenis, macar ca ne-am distrat si noi putintel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu